pátek 11. listopadu 2016

Tři, dva , jedna...start! :-)

Říká se, že každý začátek je těžký. Nikdy jsem nepsala blog, nezakládala skupinu na Facebooku, neprodávala látky ani se nezúčastnila výstavy jako prodejce. Začátků je tedy víc než dost. Díky velké pomoci mého muže, mámy a dětí se vše podařilo a já můžu sepisovat tyto řádky. 
Děkuji všem, kteří mi pomohli, i všem, kteří drželi palce, a také všem, kteří se za mnou dnes na Kreativu zastavili, potěšili milým slovem či koupili kousek látky.
Těšila jsem se, že přijde objednaná kolekce Toscana kanadské firmy Northcott a já ji budu moci na výstavě předvést. Bohužel se tak nestalo, tak se to těšení ještě prodlouží.
Pokud jste jako já navštěvovali Kreativ v Ostravě pravidelně, jistě mi dáte za pravdu, že je každým rokem lepší. A pokud jste na něm ještě nebyli, srdečně vás zvu. :-)
Ráda se s vámi pozdravím v pavilonu A2.
Eva

7 komentářů:

  1. Evi, přeji hodně úspěchů v tomto nelehkém podnikání. Spoustu spokojených zákaznic, krásných látek, kvalitních materiálů všeho druhu a hlavně pohodového tvoření. Vím, jak jsi precizní člověk, každý výrobek z tvých rukou je malý (nebo velký) skvost.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý večer. Taky vám přeji hodně úspěchů v podnikání. Koupila jsem u vás látku, ne úplně to co jsem původně chtěla, ale teď jsem nadšená. A to jste mi vy tak krásně poradila. Šila jsem z nich skřítky. Přeju podnikání bez stresu a tvořte s radostí. S pozdravem Margarita Ufonkova. (jméno na fc)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer, jsem ráda, že jste spokojená. Ráda bych viděla fotku. Skřítky jsem ještě nešila. Děkuji za přání, je to teď trochu časově náročné, ale ono se to utřepe. Hezké tvoření a děkuji za milé řádky.

      Vymazat
  3. Dobrý den, paní Evo, chci Vás taky podpořit ve Vašem podnikání a koupila jsem na Kreativu od Vás krásné stužky a obdivovala krásné výtvory ! Držím palce ! Šá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za zaběhnutí. Pracuji na spuštění e-shopu, tak není mnoho prostoru pro jiné aktivity, ale ono se to utřepe. :-)
      Děkuji za podporu a přeji krásné dny. Eva

      Vymazat
  4. Všechno je jednou poprvé:-)
    Moc držím palce!
    Ajka

    OdpovědětVymazat